onsdag 28. mars 2012

8,2km etter en altfor lang trenigspause... Igjen!

Streptokokker har satt ut denne kroppen de siste ukene. Neste gang får jeg vel dra til legen litt før.. Jaja, det ble i alle fall 8,2km i kveld, og det er jo en start. Skal vel egentlig ikke presse kroppen for mye nå mens jeg går på antibiotika, men viljen sa noe annet :-)

Det var tungt å løpe i dag, men løsnet litt underveis, så jeg er godt fornøyd med et gjennomsnittstempo på 5:28. Når det gjelder halvmaraton 2. påskedag så spøker det for min del. Har blitt altfor lite trening til at det ligger an til en forbedring av fjorårets debuttid. Vi får se hva jeg bestemmer meg for!

Her er dagens tur: http://www.endomondo.com/workouts/user/3255042

1 kommentar:

  1. Fin oppstart etter sykdom det her! Klart det blir halvmaraton 2. påskedag. Etter det skal vi løpe 6 timer vet du....

    SvarSlett