mandag 25. april 2011

Mitt første Halvmaraton er gjennomført - og tiden ble 1:49.53!

Dette var en ny opplevelse! Jeg er kjempefornøyd med min debut, til tross for et vondt kne den siste mila og vel så det :-)



Ekstra morsomt var det å gjøre dette sammen med så mange av de flotte gutta på jobben...

Her ser dere Dag i fint driv over Ypsilon!

Øystein in "Kodak moment"...

Meg selv over samme brua!


Det var hyggelig at så mange kom og delte dette øyeblikket med meg! Tusen takk til alle som var å heiet :-) Linda, Mathias, Brian, Dennis, Mamma og Pappa, Evy og Svein - og ikke minst mine kjæreste; Thomas, Lukas og Linea!

Endelig i mål!














Hvis jeg skal oppsummere turen forøvrig, så må det være på denne måten:
1. Dette var en utrolig kul opplevelse
2. Jeg er stolt over at jeg klarte det!
3. Jeg er fornøyd med tiden, og kom inn godt under målet mitt som var 2 timer
4. Forbanna på klokka som ikke har lagret dataene fra turen...!?
5. Men jeg hadde bra tempo de første 17 km mener jeg å huske ;-)
6. Klokken er nå 02.19 og jeg er oppe med et smertefult kne, men hva gjør vel det når jeg akkurat fant ut at jeg klarte løpet på 1:49.53...


JEG ER STORFORNØYD!!


Her er gjengen samlet etter endt målgang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar