tirsdag 10. mai 2011

Kanada rundt 12 km

I år startet Kanada rundt med barneløp slik det pleier. Det morsomme for min del var at Lukas var med :-) Han løp som bare det, og var kjempe stolt over medaljen han fikk da han kom i mål.



For min del var det 3. gang jeg satte kursen mot Sylling for å løpe Kanada rundt! Jeg var spent på hvordan turen skulle bli med tanke på kneet, og hadde på forhånd bestemt meg for at det fikk briste eller bære...!

Målet mitt var å klare det på under timen. Været var jo flott, men etter min smak litt for varmt. Etter bare 1 km var jeg så tørr i munnen at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Da føltes det veeeldig lenge til vannstasjonen som var ved litt over 6km... I dag var det rett og slett tungt å løpe! Jeg bestemte meg derfor å ikke se på klokka underveis!? Vet ikke om det var lurt, men følte jeg gav det jeg hadde hele veien!

Morsomt at mamma stod rett før mål og heiet på meg :-)
Nådde ikke målet mitt på under timen, men perset tidligere løp så da får jeg vel si meg fornøyd alikevel!


Ellers så er det jo bare å gratulere Øystein med seieren, og Dag med flott løp!! Mor at det er flere fra jobben som gjør dette :-) Vi ble faktisk alle tre klassevinnere, men det skal understrekes at det er på helt forskjellige nivåer :-)

Jeg avsluttet kvelden med, en etter min mening, en velfortjent øl i boblebadet ;-)

http://connect.garmin.com/activity/84801401

1 kommentar:

  1. Hei Lise! Grattis med vel gjennomført løp og pokal. Du har helt rett, det var varmt i dag! Veldig bra at kneet holdt!

    SvarSlett