søndag 15. juli 2012

Måtte ut en tidlig morgen på Mythos Beach til tross for varmen :-)

Måtte løpe meg en morgentur til...

Startet ca 06.30, og allerede da steika sola godt!! Denne gangen tok jeg med vann i stede for kamera, og det var nok lurt :-)

Turen gikk opp til et lite tettsted utenfor Mythos Beach. Denne gangen møtte jeg på noen andre morgenfugler som  var ute og løp også - det var hyggelig :-)

4,8km - Ble ikke langeturen, men deilig start på dagen!

http://www.endomondo.com/workouts/v2.22

1 kommentar:

  1. Hei! Er du på Mythos enda? Hadde du kunne gjort meg en tjeneste? Jeg kom hjem fra Mythos i natt, og hadde store planer om å spørre om hva sangen til dansen under "vatten gymnastiken" heter, men det glemte jeg helt. Prøver å finne den selv, men er helt lost, eneste ordet jeg vet fra sangen er americano :P

    SvarSlett