onsdag 13. juli 2011

"Startet" dagen med en løpetur ;-) 11,4km...

Sto opp til sol og sovende kuer på jordet...
Morgenstunden er herlig når klokka har bikka 07.00, det er sjeldent her i huset :-)

Etter en rolig morgen innvilget jeg meg en liten løpetur etter at alle hadde stått opp. Tenkte jeg skulle prøve samme runde som sist! Har hatt noen dager med laber form, og kan skryte på meg feber en dag også så var litt spent på løpsfølelsen.

Startet i rolig tempo, og slik fortsatte det vel egentlig... Det vil si; jeg planlegger jo aldri en rolig tur - det bare blir sånn noen ganger fordi kroppen liksom ikke vil noe annet ;-) må lære meg det der...! Alt i alt hadde jeg en fin tur, selv om tiden ikke overraskende ble noe dårligere enn forrige gang!

http://connect.garmin.com/activity/98941282

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar