søndag 28. august 2011

17km søndag morgen!

Startet dagen med havregrøt etter en god natts søvn!
Hadde bestemt meg for å ta en litt lengre tur i dag, men lot det stå litt åpent om hvor langt. Etter å ha tatt turen om Obelisken, Tranby, Damtjern hadde jeg jo valget om jeg skulle ta strakaste veien hjem, eller om jeg skulle dra oppom Cubaskauen eller rundt Engelsrud.

Hvis beina skulle ha fått bestemt da jeg var på vei ned Gml. Drammensvei mot Lierskogen sentrum hadde jeg nok valgt rett hjem, men tenkte psyken hadde godt av å trene seg på litt motgang om jeg skal gå for to Halvmaraton denne høsten!? Betsemte meg derfor for at jeg skulle løpe rundt Engelsrud, men også for at jeg skulle gå opp bakkene hjem. Var litt motivasjon på veien at jeg hadde tatt det valget lenge før bakkene kjente jeg :-)

Stoppet klokka etter 17km, og da var jeg på gangveien rett før bakken ved Ovenstadveien/Bøveien - følte greit å stoppe der, også ville jeg ha en fornuftig gjennomsnittstid på langturen. Må si jeg ble veldig godt fornøyd da jeg kopm hjem og overførte de harde fakta, og så at gjennomsnittstempoet faktisk var 05:07 min/km :-) Da er vel kanskje ikke formen så tung som den føltes i dag alikevel!?

Avsluttet treningsøkten med et velfortjent bad i boblebadet med den lille godjenta mi :-)

http://connect.garmin.com/activity/109994930

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar