søndag 7. august 2011

21km med Unni en søndags morgen!

Unni og jeg hadde planen klar for søndagsmorgenen tidlig i uka. Søndag skulle vi på langtur! Målet var å kjenne hvordan 21km kjentes ut i beina, og deretter bestemme oss for om vi skal melde oss på Oslo Marathon og løpe halvmaraton der...

Vi satte kursen mot Drammen, og startet turen ved Landfalløya der jeg tidligere i våres debuterte med halvmaraton. Første runde ble vel nesten identisk som i løpet, men så løp vi litt mer langs elva på slutten av andre runde for å nå målet.

Følelsen underveis for min del var egentlig upåklagelig, og jeg merker virkelig at formen er bedre siden forrige gang jeg løp! Fikk liksom ingen nedtur denne gangen, og føler at jeg har litt mer å gå på når det gjelder tempo :-) Ble tidvis plaget av vannblemme på lilletåa, men gikk seg til. Det beste for min del var nok å kjenne at knea holdt hele turen!! Løp med kompresjonstights og DS trainer i dag.





Unni var helt rå, og imponerte med å øke lengden på lengste løpetur dene sesongen med 9km!!



Tiden er det heller ikke noe å si på: 1:51:02 Så to fornøyde småbarnsmødre kan vel ikke annet enn å melde seg på halvmaraton 25. september!? Eller hva sier du Unni?

Her er oppsummeringen av dagens tur! http://connect.garmin.com/page/activity

Tusen takk for en flott tur :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar