fredag 21. oktober 2011

Tåke og tunnelsyn...

Jeg fikk det for meg at jeg skulle ut å løpe i kveld etter at jeg hadde lagt veslemor her...
Visste jo at det var ruskevær, men da jeg kom ut og slo på LedLenser så jeg ikke stor allikevel!

Tåka lå tett her på Lierskogen i kveld, men regnet hadde heldigvis gitt seg. Startet i raskt tempo nedover bakken her, og ble positivt overrasket over at tåka lettet litt nedi sentrum. Tempoet forsvant vel i grunn fortere enn det kom, og kveldens tur ble en nedtur sånn sett. Tror ikke jeg har løpt med så dårlig gjennomsnitts tempo hele sesongen! Ikkje bra!!!Til tider føltes det som å løpe ut intet, og det var slitsomt med så dårlig sikt. I bakkene hjem gikk det trådt, men jeg kom meg hjem :-) 8,6km ble turen!

Droppa pulsbeltet i dag, da det tydeligvis er noe galt med det eller linken mot klokka. Så plutselig at pulsen var oppe i 240 på forrige tur, og at gjennomsnittet var 208!? Da hadde det vel vært "game over" tenker jeg!

Nå blir det litt TV og fredagskos før jeg tar kvelden. http://connect.garmin.com/activity/123241670

1 kommentar:

  1. Godt å høre at dere har tåke i høyden av og til også:) Ingen grunn til å bekymre seg over tempo nå, du må jo ha noen rolige turer en gang i mellom. Nyt helga:)

    SvarSlett