onsdag 7. september 2011

Ny pers på tempo i dag :-)

Dette var en morsom opplevelse! Hadde ikke store forventninger til dagens tur, annet enn at det var utrolig delig å få gjort unna treningsøkten før jeg skulle hente barna i barnehagen. At det skulle resultere i ny pers på tempo var jo utrolig kult! Det ble 9km med 04:53 i gj.sn. tempo og det er faktisk en god del raskere enn hva jeg pleier å ligge på. Første gang jeg er under 05:00 på en såpass lang tur, så utrolig godt fornøyd! Jeg begynner å merke noen vondter her og der, så har ikke helt bestemt meg for halvmaraton i Drammen til helgen. Jeg får ta en avgjørelse i løpet av morgendagen!? 25. september er det jo ingen bønn :-) Her er nå i alle fall dagens opptur! http://connect.garmin.com/activity/112610199

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar